Inte så mycket nytt

Systrarna släppte ut hästarna tidigt i morse när dom sett klart på JVM machen i hockey. Attans också att det blev förlust :(
Men jag fick mig lite sovmorgon och knatade ut i snålblåsten för att mocka innan jag skulle iväg på jobbet bara. Planen var egentligen att jobba nån häst innan jobbet, men när jag hörde hur det blåste utanför fönstret ställde jag om väckaren och vände på mig i sängen. Var rätt så skönt det med :P

Och med -15 grade och storm ute så bemödade jag mig inte byta om för att jobba nån häst. Dom har haft ett par vänder med tokbus i blåsten idag så lite har dom nog rört på sig.
Nu ska jag i vilket fall som helst gå och ta in pållarna så dom får käka och sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0