Lunka på

Idag kom syrrorna med hästarna in på jobbet och hämtade mig när jag slutat. Jag fick mig en hyper liten ponny som inte ville stå still och inte ville gå bakom Pirri. För enligt superraccern i Vitingen så kan man bara inte gå så långsamt som Pirri gör. Ändå gick faktiskt Pirri i ett bra skritttempo, men min pålle skulle ändå försöka smyga förbi eller bita Pirri i svans och rumpa.
Får se om jag hinner rida Pirri imorgon men mest troligt är att det blir nån av syrrorna som tar hand om det för jag jobbar full dag. Det är ju ändå tänkt att jag ska ha ponnyerna till tävlingssäsongen så det är väl bara att vänja sig. Hoppas dock på att få låna Pirri till nån Riding-klass under året, men vi får se hur det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0